Vores tilgang til Kampagne Strategi
Noget af det første, vi etablerer i et samarbejde, er struktur. Det inkluderer blandt andet et P&L-forecast samt en konkret kampagneplan for året, som vi følger op på måned for måned.
Ved hver større kampagne udvikler vi en strategi, der typisk består af flg. elementer:
Offer & Ads
- Udvikling af et klart offer. Både til leadgenerering og konverteringsannoncer
- Aktivering af de bedst performende Early Access- eller Coming Soon-annoncer
- Opsætning af vores eget udviklede webhook, så vi kan måle værdien af leads fra henholdsvis lynformular og website og dermed præcist beregne leadpris targets til kommende drops
- Andre kreative aktiveringer, tilpasset kampagnens mål (fx. events & giftings)
Landingsside
- Konkrete forslag til indhold og opbygning af lead-sider baseret på tidligere performance og best practice
Forecast & Finansielle mål
- Fastlæggelse af budget, forecast og forventet omsætning
- Tidslinje for kampagneeksekvering og salgsmål
Efter hver kampagne evaluerer vi systematisk både hårde og bløde målepunkter for at vurdere effekten og sikre løbende forbedring.
Hard metrics: 1. Konv. rate og leadværdi 2. Gross Profit:CAC ratio 3. Opnåelse af P/L-mål
Soft metrics: 1. Organisk vækst i følgere og visninger 2. Øget share of search 3. Tiltrækning af relevante og on-brand influencers