Case study
Presentation

Sådan skalerede CAINTÈ 2072% siden samarbejdets opstart

CAINTE ønskede vækst, men manglede en partner som forstod deres brand. Med en skarp strategi & full-funnel løsning skabte vi eksponentiel vækst.

INDUSTRY
Livsstil
Team
Christian Kjærsgaard
Anna Sophie
Mathias Kjærsgaard
Mathias Stabell
Oliver Loft
Case start
September 19, 2024
Channels
Meta
Google
Klaviyo
Profitmetrics
Triple Whale
TikTok
Data Feed Watch
Returnflows
PLAY VIDEO
CAINTE coverbillede
Case study
Presentation

Cainte: 2072% siden samarbejdets opstart

CAINTE ønskede vækst, men manglede en partner som forstod deres brand. Med en skarp strategi & full-funnel løsning skabte vi eksponentiel vækst.

INDUSTRY
Livsstil
Team
Christian Kjærsgaard
Anna Sophie
Mathias Kjærsgaard
Mathias Stabell
Oliver Loft
Case start
September 19, 2024
Channels
Meta
Google
Klaviyo
Profitmetrics
Triple Whale
TikTok
Data Feed Watch
Returnflows
+2072% YoY

ASSETS

2072%

VÆKST

i omsætning på 2 år og væksten fortsættes

-66%

NC-CPA

Fald i pris pr. ny kunde

+10M DKK

profit

på 2 år under samarbejde

! 01

The challenge

1. Manglende kreativ strategi og emotionel brandforståelse

CAINTEs marketing var tidligere drevet af logiske USP’er som hurtig levering, kundeservice og Trustpilot-anmeldelser. Men som et livsstils- og smykkebrand var det afgørende at skabe en emotionel forbindelse med kunderne for at styrke brandidentiteten og føre potentielle kunder gennem en naturlig købsrejse.

2. Ineffektivt testing-set-up og manglende struktur i annoncering

Virksomheden testede for mange variabler samtidigt i deres annonceadministrator på Meta og TikTok. Der blev konstant eksperimenteret med forskellige målgrupper, kreativer og budskaber uden at have et struktureret set-up til at identificere, hvilke faktorer der faktisk drev salget. Dette resulterede i ineffektiv allokering af budget og en unødvendig høj brænding af annoncebudgettet.

3. Mangel på indsigt i annonceperformance og ROI

Ejeren, Mathias, oplevede en frustration over manglende gennemsigtighed i, hvordan annoncebudgettet blev brugt, og hvilke kampagner der genererede mest profit. Han havde brug for en partner, der kunne sikre en struktureret tilgang til data, så han kunne fokusere på produktudvikling og branding uden at bekymre sig om ineffektiv annoncering.

! 02

The solution

Dybdegående onboarding og research

Vi startede med en intensiv analyse af CAINTEs ideelle kundeavatar for at identificere de emotionelle triggers, der driver købsbeslutninger. Gennem et kreativt brief og målgruppeindsigt kortlagde vi, hvordan CAINTEs kunder relaterede sig til brandet, og hvad der skabte engagement. Resultatet var en skift i den kreative strategi fra USP-drevet kommunikation til brandopbyggende storytelling, der appellerede til kundens ønsker og aspirationer.

Struktureret funnel-eksekvering og AI-drevet testing

Vi redesignede CAINTEs annoncestruktur ved at implementere:

  • Dynamisk kreativ testing (3:2:2-modellen): Vi lod Meta AI optimere og identificere det bedste miks af kreativer, tekster og CTA'er hurtigere og billigere end manuel opsætning.
  • AI-baseret targeting frem for manuel targeting: Vi lod Metas algoritmer optimere budskaberne til de rigtige segmenter for at reducere omkostninger og forbedre konverteringsraten.
  • Spark Ads og organisk testing på TikTok: Vi testede kreativer organisk for at identificere de bedste performere, før de blev boostet som betalte annoncer.

Gennemsigtighed og performance tracking

For at skabe et effektivt feedback-loop implementerede vi:

  • Ugentlige performance-analyser: Mønsterbaseret rapportering, hvor vi analyserede trends i performance på Meta og TikTok.
  • Reaktion tracking: En server-side tracking-løsning, der sikrede korrekt attribuering af konverteringer og optimerede performance-baserede beslutninger.
  • Løbende optimering af landingssider: For at sikre, at brandoplevelsen på annoncer matchede brugeroplevelsen på webshoppen, optimerede vi konverteringsraten gennem tydeligere value propositions og social proof.

! 03

Results

Vores strategiske tilgang skabte imponerende resultater for CAINTÈ

  • Omsætningen steg fra 533.344 DKK til 11.055.563 DKK på 6 måneder
  • Profit: Over 4 mio. DKK
  • ROAS steg fra 1 til 3
  • CTR steg fra 0,7 til 1,5
  • CPM blev reduceret med 35 DKK, hvilket betød en langt lavere omkostning pr. kunde
  • Spark Ads på TikTok reducerede top-funnel udgifter markant, da organiske videoer skabte gratis eksponering
  • Forbedret annoncestruktur på Meta skabte skalerbare kampagner med AI-drevet targeting

CAINTEs eksplosive vækst blev skabt gennem en struktureret og datadrevet tilgang til paid social, der kombinerede kreativ strategi, AI-optimering og løbende performance tracking.

Hvis du har en eCommerce-forretning og oplever de samme udfordringer som CAINTE – ineffektiv annoncering, høje omkostninger pr. kunde og manglende brandopbygning – så er det tid til at tage action. Vi er specialiserede i at vækste webshops gennem skræddersyede strategier, der sikrer profitabel skalering.

Before and after FABO

All our clients see tangible results. We make a virtue of continuously showing a comparative analysis so that it becomes clear how strong growth is happening.

Comparison
No items found.
comparison
No items found.

Fabo scaled us from 2.5 million in 2022 to 52 million in 2024.

Mathias Larsen
Mathias Larsen
Founder & CEO, CAINTÈ
Servizi

Our Specialties

Acquisitions

direct

Paid social

Paid search

Rådgivning

Influencer Marketing

Content Strategi

Contentproduktion

Retention

direct

Paid social

Paid search

Rådgivning

Influencer Marketing

Content Strategi

Contentproduktion

Counseling

direct

Paid social

Paid search

Rådgivning

Influencer Marketing

Content Strategi

Contentproduktion

Curious about the team behind the case?

Meet the team behind the case

Profile picture of Christian Kjaersgaard

Christian Kjærsgaard

CO-FOUNDER
Profile Picture of Anna Sophie Fokdal Christensen

Anna Sophie

Head of Email & Retention
Profile picture of Mathias Kjærsgaard

Mathias Kjærsgaard

Head of Paid Social
Profile Picture of Mathias Stabell

Mathias Stabell

Paid Search Specialist
Profile picture of Oliver Loft Jensen

Oliver Loft

Senior Influencer Spec.
Contact

Book an intro call with us about your scaling options

Fill in the information below and we will contact you as soon as possible.

Contact us only if you are wagering at least 1,000.000/mo.

Required
Required
Required
Required

Call us

If you prefer to call us directly, you are of course welcome to do so.

Telephone

(+45) 20765222